سرامیک راه پله، ایده برتر در طراحی
نوشته شده توسط : پرنیان

سرامیک راه پله، ایده برتر در طراحی

سرامیک، بهترین نوع متریال مورد استفاده در راه پله های ساختمان به شمار می‌رود و در میان انواع پوشش های دیوار وکف راه پله‌ها، سرامیک، رایج‌ترین نوع است. استفاده از سرامیک در راه پله ‌های ساختمان مزیت های بی‌شماری داشته و به دلیل این مزیت‌ها نسبت به دیگر پوشش های سقف وکف، از محبوبیت بالاتری برخوردار است. سرامیک، جلوه‌ای شیک و زیبا به راه پله های منزل یا محل کار شما خواهد داد و محیط را جذاب و لوکس می‌کند.

در انتخاب سرامیک راه پله لازم است نکات ساده‌ای را مدنظر داشته باشید تا پس از اتمام کار،‌ بتوانید رضایت صددرصدی را از تغییرات انجام شده کسب نمایید. در این راستا به انواع موضوعات از قبیل: ابعاد راه پله‌ها، میزان نور فضا، سبک دکوراسیون منزل، فضای قرار گرفتن راه پله‌ها، نوع کاربری راه پله و … توجه می‌شود. در ادامه این مطلب به صورت مفصل در این باره صحبت کرده و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سرامیک دیوار و کف در راه پله‌ها

سرامیک‌ هایی که در راه پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای انواع گوناگونی هستند و سرامیک های دیوار و کف تفاوت‌ هایی با هم دارند. سرامیک های راه پله به دو نوع براق و مات تقسیم بندی می‌شوند.

سرامیک های براق دارای لعاب براق بوده و به هیچ وجه گزینه مناسبی برای کف راه پله‌ها محسوب نمی‌شوند. زیرا سطحی لغزنده دارند و امکان سُر خوردن و آسیب دیدن افراد در زمان استفاده بسیار زیاد است. از این نوع سرامیک برای دیوار راه پله‌ها استفاده می‌شود تا با جلوه جذابی که در زمان بازتاب نور دارند، زیبایی فضا را دوچندان کنند. سرامیک‌ های براق راه پله‌ها را بزرگ‌تر و پرنورتر نشان می‌دهند و دارای سطحی صیقلی و مقاوم در برابر نفوذ آب هستند.

سرامیک‌های مات یا بدون لعاب نیز دسته دیگری از سرامیک های مورد استفاده در راه پله هستند. این نوع از سرامیک‌ها برای کف راه پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا امکان لغزندگی و سُر خوردن بر روی این سرامیک‌ها بسیار کم بوده و دارای دوام بالایی هستند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک راه پله، ایده برتر در طراحی





:: برچسب‌ها: سرامیک راه پله , خرید سرامیک راه پله , خرید سرامیک , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: